ארגנטינה נגד ערב הסעודית, לוח זמנים, ערוץ, צפייה ישירה, דקה אחר דקה

נבחרת ארגנטינה בכדורגל תחל את קמפיין מונדיאל 2022 מול ערב הסעודית ב-22 בנובמבר בסיבוב הראשון של שלב הבתים. גלה למטה היכן לצפות במשחק הזה בשידור חי באינטרנט!

ארגנטינה נגד ערב הסעודית ביום שלישי הקרוב ב-7 בבוקר בכל ארגנטינה בשידור חי אונליין ב-TYC SPORT.

⚽️ארגנטינה נגד ערב הסעודית

ארגנטינה מגיעה למשחק הראשון של גביע העולם בקטאר 2022 עם מוטיבציה רבה. המשחק הזה ייערך ב-22 בנובמבר באצטדיון האייקוני. נוכל לצפות במשחק הזה בארגנטינה בשידור חי ב-TYC SPORT וב-TV Publica. בעוד ספרד תראה את המשחק דרך TVE ו-Teledeporte

לאחר ההגרלה שהתקיימה בתחילת אפריל, ארגנטינה הייתה תקועה בבית ג’ של מונדיאל 2022. בנוסף לסעודיה, יריבה הבכורה, יש את הנבחרות ממקסיקו ופולין, נבחרות שגם שואפות להעפיל ל- השלב הבא של הטורניר.

נבחרת ארגנטינה מגיעה מזכייה בפיינליסימה מול איטליה ואחרי משחק ידידות אפי בו ניצחה 5-0 עם כל השערים של מסי.

לנבחרת ארגנטינה המכונה לה סקאלונטה כרגע אין משחק ידידות רשמי אך צפוי שתפגוש את ברזיל במשחק שנדחה במוקדמות.

ערב הסעודית תערוך סדרת משחקי ידידות בין ה-17 ל-27 בספטמבר, יתקיים שלב תקופת ההכנה של נבחרת סעודיה למונדיאל, בו תשחק נבחרת סעודיה שני משחקים, ראשון מול נבחרת אקוודור ב-23 בספטמבר באצטדיון «נויבה קונדומינה», בעוד שהמשחק השני יהיה מול נבחרת ארצות הברית ב-27 באותו חודש.

הירוקים הסעודים יסיימו את הכנתם למונדיאל קטאר 2022 בשלב השלישי בנובמבר הקרוב בעיר אבו דאבי באמירות, שם ישחקו שני משחקי ידידות, הראשון שבהם יהיה מול איסלנד ב-6 בנובמבר, לאחר 4 ימים. פוגש את פנמה למרות שזה יהיה משחק הידידות האחרון לפני גביע העולם בקטאר 2022 מול קרואטיה ב-16 באותו חודש בבירת סעודיה, ריאד.

לה אלביסלסטה הגיעה ממשחק ידידות בהכנה למונדיאל והרשימה עם ניצחון מוחץ 0:5 על איחוד האמירויות. נכון, היריבה הייתה חלשה, אבל סקאלוני, שהציג את ההרכב (הכמעט) החזק שלו מלבד לאוטרו מרטינס, ניצל את המקסימום משלושת כוכבי ההתקפה שלו, בראשות אנחל די מריה. שחקן יובנטוס, שהחלים לאחרונה מהפציעה שספג מול מכבי חיפה בליגת האלופות, כבש את הראשון לז’וליאן אלבארס (17) ולאחר מכן כבש צמד יפה (26 ו-36). מסי עצמו כבש את הרביעי לפני ההפסקה עם יד ימין נדירה של די מריה שנתן פתיחה מרשימה ב-45 הדקות ששיחק.

חואקין קוריאה כבש את החמישי בדקה ה-60 עבור ארגנטינה. מסי, שכזכור שיחק גם נגד אוזר במשחק הליגה האחרון של פאריס סן ז’רמן, היה בין השחקנים היחידים שהשלימו 90 דקות במשחק הזה למרות החשש מפציעה טרגית לקראת הטורניר הגדול. הוא עבר את המשחק הזה בוודאות ועכשיו הוא עומד בפני הדבר האמיתי: המונדיאל האחרון בקריירה המופלאה שלו .

🕘לוח זמנים של ארגנטינה נגד ערב הסעודית

נוכל לראות את המשחק בין ארגנטינה לסעודיה ב -7 בבוקר, זה הזמן של כל ארגנטינה .

בסעודיה שעת המשחק תהיה בשעה 13:00 .

📺ערוץ המשדר את ארגנטינה נגד סעודיה

בסעודיה נוכל לצפות במשחק בערוצים של קבוצת beIN Sports הקטארית, שהיא המפעילה הבלעדית של מונדיאל 2022. בנוסף לשידור לווייני, הרשת הקטארית מאפשרת לעוקביה לצפות באירועים המשודרים באתר שלהם. מסכים דיגיטליים על ידי הרשמה לשירות beIN Connect.

בארגנטינה אנחנו יכולים לראות את זה בשידור חי ב- TYC SPORT וב- Live Public TV .

בשאר העולם, המשחק בין ארגנטינה לסעודיה משודר בערוצים הללו.

✅צפו בארגנטינה נגד ערב הסעודית בשידור חי באינטרנט

ניתן לראות משחקים אלו באופן מקוון בפלטפורמות האינטרנט השונות של TYC Sport ו-Public TV .

בערב נוכל לראות את זה על ידי beIN Connetc שאם נהיה מנויים נוכל לראות את זה באינטרנט.

⏳דקה אחר דקה

🔻🔻🔻🔻🔻⚽🔻🔻🔻🔻🔻

🔻⚽ ⚽🔻

MIRA POR SI TE LO PERDISTE🔻