צפו בפורטוגל נגד מרוקו בשידור חי באינטרנט: דקה אחר דקה

אם אתה רוצה לצפות בפורטוגל נגד מרוקו בשידור חי באינטרנט , אני אגיד לך שאתה יכול לעשות את זה מכאן, שם אנו מציעים לך גם דקה אחר דקה שלמה .

▶️צפו בפורטוגל נגד מרוקו בשידור חי באינטרנט🟢

ניתן לראות התאמה זו דרך קישור זה (הוא מופעל ביום המשחק.)

פורטוגל הצליחה להעפיל לסיבוב השני של גביע העולם בקטאר , לאחר שהובילה את בית שמיני עם 6 נקודות, עם שני ניצחונות מול גאנה (3-2) ואורוגוואי (2-0), ותבוסה מול דרום קוריאה (2). -1), ומגיע מניצחון היסטורי 6-1 מול דרום קוריאה. אין ספק, המשחק ביום ראשון בין פורטוגל מול מרוקו מבטיח הרבה.

נבחרת  פורטוגל, השואפת להגיע להישג חסר תקדים במונדיאל בקטאר בזכייה בתואר , מתנגשת בנבחרת מרוקאית שהתחזקה והתחזקה והצליחה להוציא איש היסטורי מהמונדיאל, ולו לא יותר. ולא פחות מאשר לספרד.

העימות של היום הוא הראשון מסוגו בתולדות העימותים בין שתי קבוצות במקרים אלו של המונדיאל.

🟢כוכב פורטוגל – ז’ואאו קנסלו

ג'ואו לבטל

המאמן הפורטוגלי מאמין  ששחקן מנצ’סטר סיטי, ז’ואאו קנסלו, הוא אחד השחקנים הטובים ביותר בעמדת המגן האחורי בעולם , והוא סומך עליו מאוד, ההוכחה לכך היא שהשחקן בן ה-28 שיחק 694 דקות. במהלך מוקדמות המונדיאל, כשחקן הפורטוגלי השלישי הכי משתתף. .

המעניין הוא שקאנסלו משחק בעמדות המגן הימני והשמאלי, כמו גם במרכז השדה, ומתבדל ביכולת השליטה המעולה שלו בכדור, לאחר שהתפתח רבות מאז עזיבתו את בנפיקה, ועד הגעתו. מנצ’סטר. סיטי, והתקופה שלו בליגה הספרדית (ולנסיה) ובליגה האיטלקית (אינטר ויובנטוס).

קנסלו שיחק בסך הכל 40 משחקים עם נבחרת פורטוגל, כבש 7 שערים ונתן 6 בישולים, וכן ספג 7 כרטיסים צהובים.

▶️כוכב פורטוגל – גונסאלו ראמוס

עוד מהכוכבים הגדולים שנוכל לראות במשחק של פורטוגל נגד מרוקו הוא השחקן גונסאלו ראמוס.

גונסאלו ראמוס, בילה יותר מ-33 דקות ושלושה כיבושים עם ארצו, כאשר מאמנו פרננדו סנטוס החליט להפעיל אותו במקום הכוכב כריסטיאנו רונאלדו נגד שווייץ וכבש שלושער במהלך הניצחון המוחץ (6-1) המחיר הסופי של גביע העולם בקטאר 2022 ביום שלישי באצטדיון לוסיל .

🟢כוכב פורטוגל – ברונו פרננדס

ברונו הוא עוד אחד מכוכבי פורטוגל ולפני המשחק במרוקו אמר לאחר המפגש שהתקיים באצטדיון (לוסיל): “ נבחרת מרוקו העפילה ראשונה בקבוצה שלה, זה אומר הרבה. אחר כך הם ניצחו קבוצה כמו ספרד, שיש לה פוטנציאל גדול, וקשה לנצח אותם, כמו שקרה במשחק שלנו בליגת האומות, אז אנחנו צריכים להתכונן היטב » . הוא המשיך : «הצוות שלנו שם כדי לסבול ולפעול במשחק. עלינו לעשות שימוש ביכולות ובכישורים שלנו».

ועל הניצחון הגדול על שוויץ 6-1, הוא אמר : «שיחקנו משחק טוב, הצלחנו לנצל את ההזדמנויות שהיו לנו. אנחנו צריכים להמשיך עם ההופעה הזו, עם הרוח הזו, בסיוע משותף ובכוח הזה, כי הקולקטיב יגרום לנו לנצח יותר משחקים בצורה הזו.

✅מרוקו רוצה להישאר היסטוריה

מרוקו מצידה לא מפסיקה לצמוח ולמרות ההכרה בקושי המשימה המצפה ל’אריות האטלס’ במשחק רבע הגמר מול נבחרת פורטוגל, המתוכנן לשבת הקרובה, במיוחד לאחר הרמה המפחידה איתה הופיעו חבריו של רונאלדו. במשחק שלהם במחיר הסופי, וכדי להנחיל תבוסה מוחצת לנבחרת שווייץ בהפרש של שישה שערים לאחד, לנבחרת מרוקו יש את היכולות שמאפשרות זאת. להמשיך לעשות היסטוריה במונדיאל.

מה שמגביר את האחריות של נבחרת מרוקו, שמשחקת ברבע גמר המונדיאל הראשון בתולדותיה , הוא שהיא הייתה הנבחרת האפריקאית הראשונה שעברה את הסיבוב הראשון במונדיאל 1986 במקסיקו, והייתה לה הזדמנות ליצור היסטוריה מחדש ולהיות הנבחרת האפריקאית הראשונה שמגיעה לכיכר הזהב במונדיאל.

הנקודה הנוספת שמגדילה את גדולת ההישג של ‘אריות האטלס’ היא שהם הובילו את קבוצתם בסיבוב הראשון בזכות ניצחונם על בלגיה המדורגת שלישית במונדיאל 2018 ברוסיה, בשוויון עם סגנית האלופה. של אלופת העולם קרואטיה באותה גרסה, וניצחון על קנדה.

על המאמן המרוקאי, וואליד רקראגווי, להכין את השחקנים פסיכולוגית ומנטאלית למשחק בשבת הבאה , כדי להימנע מה»בהלה» של נבחרת פורטוגל, שמחצה את נבחרת שוויץ בשישה. כי חכים זיאש וחבריו יכולים לשכתב את ההיסטוריה, ולגרש את קללת רבע גמר המונדיאל שרודפת את האפריקאים.

⏳דקה אחר דקה

Mundialdeqatar.net מכסה את  פורטוגל נגד מרוקו בזמן אמת, ומספקת סטרימינג בשידור חי ותוצאות חי של המשחק, הרכבי קבוצות, סטטיסטיקות משחק מלאות, פרשנות למשחקים חיים ומדגישי וידאו רשמיים. אנו מכסים את כל שמינית הגמר של גביע העולם בזמן אמת ומספקים סטרימינג בשידור חי במידת האפשר.

🔻🔻🔻🔻🔻⚽🔻🔻🔻🔻🔻

🔻⚽ ⚽🔻

MIRA POR SI TE LO PERDISTE🔻