צפו בארגנטינה נגד צרפת בשידור חי באינטרנט: דקה אחר דקה

ארגנטינה נגד צרפת בשידור חי באינטרנט וישיר . אנו עומדים בפני האירוע הנצפה ביותר בעולם גמר גביע העולם 2022. גלה למטה היכן ניתן לצפות בשידור חי, לוח השידורים והערוצים שמשדרים את ארגנטינה נגד צרפת בשידור חי.

צפו בארגנטינה נגד צרפת בשידור חי באינטרנט: דקה אחר דקה

ארגנטינה  מגיעה למשחק האחרון הראשון של מונדיאל קטאר 2022 עם מוטיבציה רבה. משחק זה יתקיים ב-22 בנובמבר באצטדיון לוסיל. נוכל לצפות במשחק הזה בארגנטינה בשידור חי ב-TYC SPORT וב-TV Publica. בעוד ספרד תראה את המשחק דרך TVE ו-Teledeporte

המשחק בין ארגנטינה לצרפת בגמר המונדיאל ייערך ביום ראשון הבא, 18 בדצמבר באצטדיון «לוסיל», שייפתח בשעה שש שעון מכה ודוחא, חמש שעות מקהיר. 

צרפת הצליחה להעפיל לעימות האחרון; בכך שניצחה את נבחרת מרוקו בקופסת הזהב בתוצאה 2-0, בעוד ארגנטינה ניצחה את יריבתה קרואטיה בחצי הגמר 3-0.

ארגנטינה נגד צרפת: הדרך להיום

ארגנטינה פתחה בצורה הכי גרועה בבית ג’, אחרי שהפסידה 1-2 לסעודיה , אבל היא תיקנה את המצב עם ניצחון ראוי על מקסיקו 2-0, ואז ניצחון נוסף על פולין באותה תוצאה, כך ש»רקדני טנגו» הם סיימו את התחרויות של הקבוצה הזו בראש, ולאחר מכן התמודדו עם אוסטרליה בסיבוב השני, והשיגו ניצחון נוח 2-1.

ברבע הגמר, ארגנטינה התמודדה עם המבחן הקשה ביותר שלה מול הולנד , אך הצליחה להתגבר על ‘טחנות התפוזים’ עם דו-קרב פנדלים 4-3, לאחר שוויון בזמן הקבוע והארכה 2-2, ואז ה’אלביסלסטה’. הגדוד הצליח לנצח 3-0 את קרואטיה בחצי הגמר. גמר, להגשים את החלום להגיע לגמר.

צרפת מצדה הובילה את קבוצה ד’;  אחרי ניצחון מקיף על אוסטרליה 4-1, וניצחון נוסף על דנמרק 2-1, לפני שהפסידה במפתיע לתוניסיה 0-1, כדי להגיע לסיבוב השני, ולהצליח לנצח את פולין 3-1 במשחק שנראה קל עבור תרנגולים

במבחן הקשה ביותר שלה, צרפת ניצחה את אנגליה ברבע הגמר 2-1, ואז ניצחה את מרוקו בחצי הגמר 2-0, כשהיא מחכה להתמודד עם הארגנטינאים בגמר.

ארגנטינה נגד צרפת: הגמר האחרון של מסי

אתמול, שלישי, אמר החלוץ הצרפתי של פאריס סן ז’רמן, בהצהרות לאחר שהוביל את נבחרת ארגנטינה לגמר גביע העולם בקטאר 2022 על ידי ניצחה 3-0 של קרואטיה, כי הגמר בקטאר יהיה האחרון שלו ברמה של תחרות עולמית.

מסי אמר בנאומו : «אני שמח מאוד לסיים את השתתפותי במונדיאל על ידי משחק הגמר עם ארגנטינה במונדיאל בקטאר. אני לא חושב שאוכל להמשיך עד למונדיאל 2026». «

מסי הפך למלך השערים בכל הזמנים של נבחרת ארגנטינה בכל מהדורות התחרות במונדיאל, עם 11 שערים, על דמותו של גבריאל עומר בטיסטוטה.

מסי -מחזיק בכדור הזהב 7 – הפך לשחקן עם הכי הרבה משחקים ששיחקו בתולדות המונדיאל, והשתווה ללותאר מתיוס הגרמני, במשך 25 משחקים, ועל ידי השתתפותו בגמר המונדיאל בקטאר ב- « לוסאייל באצטדיון, ה’פרעוש’ יהיה היחיד ברשימת הזוכים.

בנוסף, מסי קרוב לזכייה בפרס «מגף הזהב» למבקיע הטוב ביותר במונדיאל 2022, והארגנטינאי האחרון שזכה בפרס זה היה הפורוורד ההישג מריו קמפס בגרסה הארגנטינאית של 1978, כלומר 4 עשורים. לִפנֵי. למסי יש כרגע 5 שערים במהדורת קטאר 2022, זהה לחלוץ הצרפתי קיליאן מבאפה .

בגמר 2014 נכזבו תקוותיו של מסי ברגליו של הגרמני מריו גצה, שכבש שער קטלני בתוספת הזמן השנייה, להעניק ל»מנשאפטס» את הכוכב הרביעי, ודחה את הכוכב השלישי לארגנטינה.עד להודעה חדשה. והפעם מסי ינסה לשבור את הקלפי.

מסי זכה בכל הפרסים האפשריים בקריירה שלו , גם בנפרד וגם ביחד. בליגות הספרדיות והצרפתיות, ליגת האלופות האירופית, הסופר קאפ האירופי, גביע העולם למועדונים, קופה אמריקה, כדור הזהב ומגף הזהב, כך שמה שחסר בקופת «בולגה» יהיה מונדיאל, רק גביע העולם.

ארגנטינה נגד צרפת בשידור חי באינטרנט: קארים בנזמה

העיתון הספרדי «מונדו דפורטיבו» הדגיש את האפשרויות של קארים בנזמה להשתתף עם נבחרת צרפת מול ארגנטינה, ביום ראשון הבא, בגמר גביע העולם בקטאר 2022.

ולפי העיתון המפורסם, זה קרה קארים בנזמה בן ה-34 קיבל אישור ממועדוןו הספרדי ריאל מדריד לנסוע לבירת קטאר, דוחא, ולהשתתף באצטדיון «לוסיל», שיארח את משחק הגמר של מונדיאל. פיפ»א קטאר 2022.

עדיין לא ברור איזה תפקיד ישחק בנזמה בגמר המונדיאל בקטאר, במיוחד מאז שהמאמן הצרפתי דידייה דשאן סירב להתייחס לאפשרות שבנזמה יחזור לנבחרת ויבטח בו במשחק הגמר, למרות שלא יוחלף בנבחרת צרפת. רשימה לגביע העולם בקטאר.

כפתק צבע כדי להוסיף עוד רגש לגמר, אני אומר לכם שהמאמן הצרפתי הסביר בהצהרות שנאספו על ידי העיתון «L’EquipeFrancés: «הרבה השתנה עבור מסי מנקודת מבט טקטית, מאז שהוא התמודד עם כוכב ארגנטינאי לפני 4 שנים», בהתייחסו להתייחסות של דשאן למשחק צרפת-ארגנטינה במחיר הסופי של גביע העולם «רוסיה 2018», שהסתיים בזכייה של נבחרת צרפת 4-3, לפני שעלה בתחרויות וזכייה בגביע. תואר עולם.

דשאן הוסיף: «מסי באמת זורח בטורניר הזה, לפני 4 שנים הוא היה שונה, הוא שיחק מולנו בקשר, וזה לא היה מה שציפיתי אז… עכשיו יש לו חופש אמיתי, הוא נוגע בכדור הרבה, הוא במצב פיזי טוב מאוד».

✅כוכב ארגנטינאי: ליונל מסי 

LUSAIL CITY, קטאר – 22 בנובמבר: ליונל מסי מארגנטינה במהלך משחק גביע העולם בקטאר 2022 בין ארגנטינה לסעודיה באצטדיון לוסיל ב-22 בנובמבר 2022 בעיר לוסאייל, קטאר. (צילום מאת Visionhaus/Getty Images)

רבים  מגדירים את מסי כאחד השחקנים הטובים בהיסטוריה , שכן הוא זכה ברוב התארים האישיים והקולקטיביים האפשריים תוך כדי השתתפות במונדיאל בקטאר, שיהיה האחרון בקריירת הספורט שלו כשימלאו לו 35. , שכן השתתפותו הראשונה במונדיאל הייתה במונדיאל 2006 בגרמניה. לאחר מכן השתתף במונדיאל בדרום אפריקה, ולאחר מכן במונדיאל 2014 בברזיל, בו הוביל את ארגנטינה לגמר, אשר אל טנגו הפסיד עם שער נקי מול גרמניה, ולבסוף את מונדיאל 2018 ברוסיה, בעוד השתתפותו במונדיאל בקטאר נחשבת לחמישית בקריירה שלו בגמר המונדיאל.

מסי היה ועודנו נושא להשוואות לכוכב המנוח דייגו מראדונה, שהצליח רק להוביל את מדינתו המעורפלת לזכייה במונדיאל 1986 במקסיקו, כמו גם שיחק בגמר המונדיאל באיטליה ב-1990, לפני שהפסיד בו. למערב גרמניה, והאוהדים הארגנטינאים דורשים ממסי לשחזר את המירוץ האחרון של מראדונה, בגלל אמונתם שמסי מסוגל להתגבר על הבדלים טכניים, ולחזור על הנס המראדוני שוב בכבוד היקר בעולם.

🟢כוכב צרפת: קיליאן מבפה 

אל וואקרה, קטאר – 22 בנובמבר: קיליאן מבפה הצרפתי במהלך משחק מונדיאל קטאר 2022 בין צרפת לאוסטרליה באצטדיון אל ג’נוב ב-22 בנובמבר 2022 באל וואקרה, קטאר. (צילום מאת Visionhaus/Getty Images)

החלוץ הצרפתי קיליאן מבאפה שואף לחזק את נוכחותו כמלך השערים היום ולחזק את נוכחותו ברשימת מלך השערים יחד עם מסי עצמו. 

מבאפה, שחקן פאריס סן ז’רמן, נחשב לאחד הכוכבים שהמועדונים הגדולים בעולם מבקשים לאחרונה, כמו ריאל מדריד שניסתה לחטוף את המשחק, אבל השחקן בן ה-23 נשאר נאמן למועדון .

 הכוכב של מבאפה ברק תחילה עם מונאקו, ששיחקה תחילה בחברת הבת שלה, אחר כך בקבוצה הראשונה, לפני שהושאל לפריס סן ז’רמן, כדי להתחיל את הקריירה המזהירה שלו עם האחרונה בעונת 2017-2018, כדי לשחק 237 משחקים עבור אותו, במהלכם כבש 190 שערים. לשחק 61 משחקים, להבקיע 31 שערים.

⏳דקה אחר דקה

Mundialdeqatar.net מכסה את ארגנטינה נגד צרפת בזמן אמת  , ומספקת סטרימינג בשידור חי וציון חי של המשחק, הרכבי קבוצות, סטטיסטיקות משחק מלאות, פרשנות למשחקים חיים ודגשים רשמיים בסרטונים. אנחנו מכסים את גמר המונדיאל בזמן אמת ומספקים סטרימינג בשידור חי בכל עת שאפשר.

🔻🔻🔻🔻🔻⚽🔻🔻🔻🔻🔻

🔻⚽ ⚽🔻

MIRA POR SI TE LO PERDISTE🔻