צפו בברזיל נגד קרואטיה בשידור חי באינטרנט: דקה אחר דקה

ראה את ברזיל נגד קרואטיה בשידור חי באינטרנט, זה בוודאי מה שכולם יחפשו בשבת הקרובה, 9 בדצמבר. משחק בו משחקת גם ארגנטינה נגד הולדנדה .

ברזיל וקרואטיה הגיעו לרבע גמר גביע העולם בקטאר 2022.  ברזיל ניצחה את דרום קוריאה 4-1 בעוד שקרואטיה ניצחה את יפן בפנדלים . צפוי שבשבת הקרובה, 9 בדצמבר, נראה שידוך.

🟢צפו בברזיל נגד קרואטיה בשידור חי באינטרנט👇

ברזיל מגיעה טוב מאוד, שכן שחקניה נמצאים ברגע מצוין, ובמשחק הקודם יש לנו שערים של ויניסיוס ג’וניור, ניימאר (מפנדל), ריצ’רליסון ולוקאס פאקה. 

נבחרת קרואטיה מצדה עלתה קצת יותר לפתיחת המשחק, התוצאה הייתה 1-1 לאחר הזמן הקבוע. מקצוען הבונדסליגה לשעבר איבן פריסיץ’ כבש עבור קרואטיה עשר דקות לאחר הפתיחה המחודשת.

 ניימאר! הסופרסטאר חזר בצורה מבריקה אחרי הפסקה של שני משחקים בגלל פציעה בקרסול ושוב היה הכוכב. זה יצר את המרחב עבור האמנים האחרים. 

במשחק עם רמה טכנית נמוכה ומעט אמוציות, קרואטיה שוב ספרה ביום שני עם הארכה ובעיטות עונשין כדי לעלות לרבע הגמר. והם עברו שוב. בניצוחו של המאמן  זלטקו דאליץ’ .

מבחינת דור הזהב של קרואטיה, זהו הריקוד האחרון. וכשאנחנו מדברים על קרואטיה, חייבים להזכיר את שחקן הבנצ’מרק שלהם  לוקה מודריץ’  , שהפך לאחד הקשרים השלמים בעולם.

✅רפיניה – כוכב נבחרת ברזיל

LUSAIL CITY, קטאר – 02 בדצמבר: רפיניה מברזיל מסתכלת על משחק מונדיאל קטאר 2022 בין קמרון לברזיל באצטדיון לוסיל ב-2 בדצמבר 2022 בלוסיל סיטי, קטאר. (צילום מאת מנואל ריינו ברנגוי/DeFodi Images באמצעות Getty Images)

לאחר שהצטרף ללידס יונייטד, ראפיניה משך את תשומת לבו של מאמן נבחרת ברזיל, טייט, בעקבות הרמות המצטיינות שהציג השחקן עם קבוצתו לשעבר בתחרויות הפרמיירליג האנגלית, לפני שזומן באוגוסט 2021 להצטרף לנבחרת ברזיל כהכנה למשחקי מוקדמות מונדיאל 2022, נגד כל פרו, ארגנטינה וצ’ילה.

וזה שאחרי ששיחק את משחקו הראשון עם נבחרת ארצו נגד ונצואלה באוקטובר 2021, ראפיניה הפך לנוכחות מתמדת בחשבונות של טייט, שכן עד כה הוא השתתף ב-14 משחקים, בהם כבש 5 שערים.

וזהו שבשנת המונדיאל (2022), עבר רפיניה לענקית הכדורגל הספרדית, ברצלונה, ולא היה מאוחר מדי להפגין את כישרונו, שכן הוא הפך למרכיב חשוב בחשבונות של הבלאוגרנה. המאמן, צ’אבי הרננדס, והשחקן בן ה-25 הפכו לאחד מכלי הנשק של הברזילאים להשיג תהילת גביע העולם .

🟢כוכב קרואטי – אנדריי קרמאריץ’

חמישה מועדונים שיוצגו על ידי החלוץ בן ה-31 במהלך הקריירה הספורטיבית שלו, החל מדינמו זאגרב , שם גדל, דרך לוקומוטיב הרוסית, לאחר מכן המועדון הקרואטי רייקה, פלסטר סיטי באנגליה ולבסוף המועדון הגרמני הופנהיים.

דוחא, קטאר – 1 בדצמבר: אנדריי קרמאריץ’ מקרואטיה מגיב במהלך משחק מונדיאל קטאר 2022 בין קרואטיה לבלגיה באצטדיון אחמד בן עלי ב-01 בדצמבר 2022 בדוחא, קטאר. (צילום: חואן לואיס דיאז/איכות ספורט תמונות/Getty Images)

ברמה הבינלאומית, הוא ייצג בעבר את כל קבוצות הגיל של קרואטיה לפני שהופיע עם הנבחרת הראשונה החל מ-2014, שם היה חבר בנבחרת שזכתה בתואר גביע העולם ב-2018.

מספר המשחקים שלו עם המועדונים הגיע ל-431 משחקים, והשערים שלו איתם הגיעו ל-209 . באשר לנבחרת קרואטיה, יש לו 22 שערים הפרוסים על פני 77 משחקים .

⏳דקה אחר דקה ברזיל נגד קרואטיה

Mundialdeqatar.net מכסה את משחק ברזיל נגד קרואטיה בשידור חי  בזמן אמת, מספק סטרימינג בשידור חי וניקוד חי של המשחק, הרכבי קבוצות, סטטיסטיקות משחק מלאות, פרשנות למשחקים חיים ודגשים רשמיים של הסרטון. אנו מכסים את כל שמינית הגמר של גביע העולם בזמן אמת ומספקים סטרימינג בשידור חי במידת האפשר.

🔻🔻🔻🔻🔻⚽🔻🔻🔻🔻🔻

🔻⚽ ⚽🔻

MIRA POR SI TE LO PERDISTE🔻

Argentina vs Francia Partido Completo: Descargar La Final en VIVO Online

El partido completo de lo que fue la final de Argentina vs Francia se puede encontrar en diferentes lugares de INTERNET, este se puede...

Las 10 ligas de fútbol más vistas del mundo

Bienvenido a nuestra guía completa sobre las 10 ligas de fútbol más vistas del mundo. Como entusiastas apasionados del fútbol, ​​entendemos la emoción y el...

Wallpaper o Fondos de Pantalla de la Seleccion Argentina Campeona del Mundo

¡Bienvenido nuevamente al sitio www.mundialdeqatar.net, donde ahora te llevamos al mundo de los fondos de pantalla o wallpapers que en este caso te traemos...