אנגליה מול איראן: שעות, ערוצים, חי, דקה לדקה

אנגליה מול איראן היא המשחק השלישי ביום הראשון של גביע העולם בקטאר 2022, משחק שמבטיח להיות משעשע מההתחלה ועד הסוף. גלה את לוחות הזמנים, הערוצים שבהם תוכלו לצפות במשחק אנגליה מול איראן בשידור חי.

גביע העולם של פיפ»א נחשב למופע הגדול ביותר בעולם. במשחק זה נוכל לראות את נבחרת אנגליה, המפורסמת במשחק הקלאסי שלה. שחקני איראן הראו גם שהם ראויים להביס כל קבוצה בתחרות. אז צפו במשחק המרגש הזה מהבית או האצטדיון שלכם.

אנגליה תתמודד מול איראן בסיבוב הראשון בגביע העולם של פיפ»א ב -21 בנובמבר 2022. כאן תוכלו לדעת את כל פרטי המשחק באנגליה מול איראן.

⚽ אנגליה מול איראן:

אנגליה, בהנהגתו של גארת ‘סאות’גייט, תחל את הקמפיין שלו נגד איראן, כאשר שלושת האריות נבחרו כמועדפים לנצח.

אנגליה לא הובסה בקמפיין המוקדמות שלה בגביע העולם, והרחיבה את המסלול הבלתי מנוצח שלה במוקדמות המונדיאל ל -31 משחקים.

אחרי שניצחתי בקבוצת אופ»א, המדינה העפילה למונדיאל. איראן מדורגת במקום ה -20 בעולם ועדיין לא שיחקה משחק ברמה זו, אבל הייתה לה התחלה מרשימה כאומת כדורגל נהדרת כאשר העפילה למונדיאל 2018.

🕗 לוח זמנים אנגליה נגד איראן

משחק זה יתחיל בשעה 17:00 CET ( שעות במרכז אירופה ). זה משוחק באצטדיון הבינלאומי של חליפה. המתחם כולל קיבולת של 45,416 איש.

📺 ערוץ אנגליה נגד איראן

אנגליה:

באנגליה יש המון אפשרויות לצפות בגביע העולם של פיפ»א 2022 בטלוויזיה שלך. ה- BBC שמר את הזכות להציג את משחק אנגליה מול איראן בטלוויזיה עבור אוהדי הכדורגל ברחבי הארץ. אם אתה רוצה לצפות בשידור החי, אתה יכול להירשם ל- BBC Iplayer. ITV תשדר גם את המשחק באנגליה. על ידי הרשמה לערוצים אלו תוכלו ליהנות מכל משחקי העולם

איראן:

באיראן זה יהיה זמין בספורט beIN. אז כדי לצפות באירוע בטלוויזיה, תזדקק לחיבור טלוויזיה לוויני לערוץ בתיבה. אל ג’זירה קיבלה גם את הזכות להציג את המונדיאל במדינות המזרח התיכון. אז אם אתה נמצא מחוץ לרשת beIN, אתה יכול לסמוך על הערוץ הזה כדי לקבל כיסוי.

✔ צפו בשידור חי באינטרנט אנגליה נגד איראן

בארצות הברית, אנגליה מול איראן תיראה על ידי פוקס ספורט. הם ישדרו את כל המשחקים. מנוי לפובו נדרש לצפייה בתחרות בזמן אמת. שיעור הפובו החודשי יהיה $ 64.99. הצופים יכולים לצפות בשידור החי של המשחק בסלינג, שהמנוי שלו עולה $ 35 לחודש.

המשחק ישודר על ידי ה- BBC בבריטניה. IPlayer של BBC תומך כעת בזרם חי. באתר SBS, האוסטרלים יוכלו לצפות במשחק קטאר מול אקוודור. בקנדה תשודר התחרות ב- TSN ו- RDS.

אנו נעדכן עם חלוף הימים שבהם הם ישודרו ב- VIVO ו- DIRECT במשחקי העולם השונים בכל המדינות.

⏳ דקה לדקה

🔻🔻🔻🔻🔻⚽🔻🔻🔻🔻🔻

🔻⚽ ⚽🔻

MIRA POR SI TE LO PERDISTE🔻