francia vs australia mundial de qatar

צרפת נגד אוסטרליה: לוח זמנים, ערוץ, צפייה ישירה, דקה אחר דקה

por

en

צרפת נגד אוסטרליה הוא המשחק השני של התאריך שנערך ביום שלישי, 22 בנובמבר. זה מתאים לקבוצה D והוא משוחק באצטדיון אל ג’נוב באל וואקרה.

⚽צרפת נגד אוסטרליה

פתחנו את הקבוצה הזו עם צרפת, שהיא אלופת העולם הנוכחית. הבחירה, המכונה «Les Bleus», הגיעה ללא בעיות לתחרות העולמית ה-16 שלה בהיסטוריה. אלופי גביע העולם 1998 בצרפת, אלו בפיקוד היום על ידי ה-DT דידייה דשאן שלהם יבקשו להוסיף כוכב שלישי לאחר השגת הגביע ברוסיה 2018.

הכחולים העפילו בקלות, מבלי להודות בשום תבוסה, וסיימו בראש קבוצה D של מוקדמות מונדיאל 2022 באזור אירופה. נבחרת צרפת סיימה שש נקודות לפני אוקראינה, שבתורה סיימה לפני פינלנד, בוסניה וקזחסטן.

אוסטרליה מצדה היא בחירה שעלתה לה להגיע למונדיאל, היא הגיעה לפרו בפלייאוף. הבחירה המכונה «Socceroos» מובלת על ידי ה-DT שלה, גרהם ארנולד, ינסה לנצח את השיא הטוב ביותר שהושג עד כה, שהיה שמינית הגמר בגרמניה 2006.

אוסטרליה סבלה אבל תראה טוב את המונדיאל. הם סיימו בקלות בראש קבוצתם בסיבוב השני של מוקדמות אזור אסיה עם 8 ניצחונות ממספר רב של משחקים. נבחרת אוסטרליה סיימה בסופו של דבר במקום השלישי בקבוצה שלה, אחרי ערב הסעודית ויפן, בסיבוב השלישי. לבסוף, האושיאניק שלטה באיחוד האמירויות הערביות בחצי גמר הפלייאוף (1-2) ולאחר מכן בפרו (0-0, 5 פנדלים ל-4).

עבור נבחרת אוסטרליה זה יהיה המונדיאל השישי אחרי 1974, 2006, 2010, 2014 ו-2018, למורת רוחם של כ-10,000 אוהדים פרואנים רועשים שנכחו באצטדיון אחמד בן עלי באל-ראיאן (ממערב לדוחא).

🕖לוח זמנים צרפת נגד אוסטרליה

בצרפת שעת המשחק היא ב-21:00, ובאוסטרליה זה יהיה ב-3:00.

📺ערוץ המשדר בשידור חי צרפת נגד אוסטרליה

לפי רשימת הערוצים, נוכל לראות את המשחק בין צרפת לאוסטרליה בשידור חי ב-TF1 (ראשי תיבות של Télévision Française 1) עבור כל צרפת וב-SBS ברחבי אוסטרליה.

🔻צפו בצרפת נגד אוסטרליה בשידור חי וישיר באינטרנט

את המשחקים הללו ניתן לראות באינטרנט דרך פלטפורמות האינטרנט השונות של ערוץ TF1 בצרפת, מצדה, באוסטרליה ניתן לראות ולעקוב אחריו גם בשידור חי באינטרנט דרך הפלטפורמות המקוונות של SBS.

זה אומר שבאמצעות האמצעים הללו, הן באינטרנט והן במכשירים ניידים, נוכל לראות את זה בשידור חי וישיר באינטרנט. בדרך כלל, ניתן לראות את ההתאמות הללו דרך האפליקציה לנייד והטלוויזיה החכמה, תוכלו לראות את 64 המשחקים בשידור חי. פרשנים מנוסים יישבו מאחורי המיקרופונים.

⏳דקה אחר דקה