ראה מקסיקו נגד ערב הסעודית בשידור חי: ערוץ ודקה אחר דקה

מקסיקו נגד ערב הסעודית יהיה עוד אחד מהמשחקים המצוינים שנצטרך לראות ביום רביעי הקרוב.

מקסיקו צריכה לנצח, שכן היא הייתה בפיגור הרחק אחרי התבוסה 2-0 מול ארגנטינה. משחק מכריע לכל הקבוצה שאף אחד לא ירצה להחמיץ. לכן אני משאיר לכם את לוח הזמנים, הערוץ ואיך לראות בשידור חי .

כדי לקבל סיכוי להעפיל, מקסיקו הייתה צריכה לנצח בכמה שיותר שערים. משהו קשה אבל לא בלתי אפשרי.

בצד השני יש לנו את ערב הסעודית שהייתה לה מונדיאל טוב מאוד והיא מפתיעה אחרי שניצחה את ארגנטינה 2-1, אבל אז נפלה לפולין, שתהיה היריבה של ארגנטינה. ללא ספק, פולין תצא לחפש את המשחק מול מקסיקו כדי לנסות להעפיל.

לפני המונדיאל

מקסיקו העפילה ללא קשיים רציניים עם 2 הפסדים בלבד במוקדמות המונדיאל ב-14 משחקים. כעת, לקבוצה תהיה השאיפה ללכת מעבר לגמר 1/16. הם הגיעו לשלב הזה ב-7 טורנירים רצופים של WC, אבל הם תמיד הפסידו בשלב זה. הסגל המתוכנן למשחק הזה כולל את G. Ochoa בשער, G. Arteaga, N. Araujo, C. Montes ו-J. Sanchez בהגנה, E. Gutiérrez, E. Álvarez and H. Herrera במרכז השדה ו-H Lozano, R. חימנס וא.וגה בהתקפה.

ערב הסעודית זכתה בקבוצת המוקדמות שלה למונדיאל עם 7 ניצחונות, תיקו אחד ו-2 הפסדים, וזו תהיה הופעתה השישית בפורום זה בשמינית הגמר. אף אחד מהשחקנים בסגל לא משחק בליגות הגדולות, וכרגע סעודיה היא הקבוצה החלשה בקבוצה. המערך החזוי כולל את אל-דווסארי, אל-בורייקאן ואל-מוואלד בהתקפה, אל-נג’אי, אל-פראג’ ואלדאוסארי במרכז השדה, אל-שחרני, אל-בולאיחי, אל-עמרי ועבדולחמיד בהגנה ואל-אואיס כ. שוער.

צפו במקסיקו נגד ערב הסעודית בשידור חי

במקסיקו  ישנן מספר דרכים לצפות במשחקי  המונדיאל השונים כגון  Sky Sports (64 משחקים) TUDN/TV Azteca (32 משחקים) Vix+ (8 משחקים)

בארגנטינה  אנחנו יכולים לראות את זה  בשידור חי ב-  TYC SPORT  וב-Live Public TV.

בשאר העולם, המשחק בין ארגנטינה לסעודיה משודר  בערוצים הללו .

דקה אחר דקה מקסיקו נגד ערב הסעודית בשידור חי

🔻🔻🔻🔻🔻⚽🔻🔻🔻🔻🔻

🔻⚽ ⚽🔻

MIRA POR SI TE LO PERDISTE🔻

Argentina vs Francia Partido Completo: Descargar La Final en VIVO Online

El partido completo de lo que fue la final de Argentina vs Francia se puede encontrar en diferentes lugares de INTERNET, este se puede...

Las 10 ligas de fútbol más vistas del mundo

Bienvenido a nuestra guía completa sobre las 10 ligas de fútbol más vistas del mundo. Como entusiastas apasionados del fútbol, ​​entendemos la emoción y el...