ספרד נגד קוסטה ריקה: לוח זמנים, ערוץ, צפייה ישירה

ספרד וקוסטה ריקה ייפגשו במצגת שלהן בבית E של גביע העולם בקטאר 2022. גלה כאן את לוח הזמנים, הערוץ והיכן לצפות במשחק בשידור חי.

ספרד וקוסטה ריקה משחקות את משחק גביע העולם הראשון שלהן בקטאר 2022 ביום רביעי, 23 בנובמבר, באצטדיון אל תומאמה בדוחא, כחלק מהמשכיות של הדייט הראשון של קבוצה E.

ספרד שידועה בשם לה רוז’ה וניתן לומר שהיא מגיעה כאחת הקבוצות החזקות ביותר על פני כדור הארץ לאחר שהגיעה לשיאה כמובילת הקבוצה שלה במוקדמות. הקבוצה בראשות לואיס אנריקה אישרה את נוכחותה ההיסטורית בטורניר ומקווה לחזור על מה שהושג ב-2010.

קוסטה ריקה המכונה לה סלה, בינתיים, מגיעה כקבוצה האחרונה שהעפילה. הצלחתי להגיע למצבים האלה אחרי שניצחתי את ניו זילנד 1-0, עם שער של ג’ואל קמפבל, בפלייאוף.

צוות השחקנים בראשותו של לואיס פרננדו סוארס הקולומביאני צפוי להגיע בהפתעה מסוימת, למה לא?, שם הטיקוס כבר משחקים את הגביע השלישי ברציפות.

🕗 זמן ספרד נגד קוסטה ריקה

בספרד שעת המשחק תהיה ב-22:00. מבחינתו בקוסטה ריקה זה יהיה ב-15:00.

📺 ערוץ המשדר בשידור חי ספרד נגד קוסטה ריקה

לפי רשימת הערוצים, נוכל לראות את המשחק בין ספרד נגד קוסטה ריקה בשידור חי בקוסטה ריקה בטלטיקה. בספרד, Mediapro ו-RTVE הסכימו להפיץ את משחקי המונדיאל בקטאר לכל ספרד.

✔צפו בספרד נגד קוסטה ריקה בשידור חי וישיר באינטרנט

ניתן לראות משחקים אלו באינטרנט דרך פלטפורמות האינטרנט השונות של ערוץ Teletica בקוסטה ריקה.

בספרד, הרגשות הקשורים למונדיאל קטאר יהיו זמינים דרך Mediapro, RTVE. כמו גם באתר ובאפליקציה למובייל וב-Smart TV, תוכלו לצפות בכל 64 המשחקים בשידור חי, כולל כמובן קרבות ספרד. פרשנים מנוסים יישבו מאחורי המיקרופונים.

⏳דקה אחר דקה

🔻🔻🔻🔻🔻⚽🔻🔻🔻🔻🔻

🔻⚽ ⚽🔻

MIRA POR SI TE LO PERDISTE🔻

Argentina vs Francia Partido Completo: Descargar La Final en VIVO Online

El partido completo de lo que fue la final de Argentina vs Francia se puede encontrar en diferentes lugares de INTERNET, este se puede...

Las 10 ligas de fútbol más vistas del mundo

Bienvenido a nuestra guía completa sobre las 10 ligas de fútbol más vistas del mundo. Como entusiastas apasionados del fútbol, ​​entendemos la emoción y el...