קטאר – אקוודור: לוח זמנים, ערוץ, צפייה בשידור חי

אל תחמיצו את תחילת המשחק בקטאר נגד אקוודור ביום הראשון של המונדיאל שישוחק ביום שני, 21 בנובמבר 2022 באצטדיון אל בייט בשעה 17:00. החל מ-Mundialdeqatar.net אנו משאירים לכם את כל המידע על המשחק בין קטאר לאקוודור, כגון לוח הזמנים, הערוץ והיכן וכיצד לצפות בשידור חי.

קטאר הקודמת – אקוודור:

בהיותה המדינה המארחת, קטאר העפילה אוטומטית ותערוך את הופעתה הראשונה במונדיאל. קטאר היא המדינה השנייה אחרי מונדיאל 1934 באיטליה, שישחק במונדיאל מבלי להעפיל אליו.

עד כה, הרגע החשוב ביותר שלו בכדורגל הבינלאומי היה הזכייה בגביע אסיה ב-2019. באותה שנה הם גם השתתפו לראשונה בקופה אמריקה. כעת הם מצפים להתמודד עם אתגרים חדשים במונדיאל 2022.

אקוודור השתתפה לראשונה בגביע העולם בשנת 2002 לאחר שסיימה במקום השני בדרום אפריקה. בחודש מרץ העפילה הקבוצה למונדיאל 2022 עם מקום רביעי ו-26 נקודות בשלב הבתים של CONMEBOL.

בעוד המחלוקת התעוררה לאחר שהתאחדות הכדורגל הצ’יליאנית הגישה תלונה על אי סדרים חמורים בהם הייתה מעורבת נבחרת אקוודור במהלך המוקדמות, היא שאקוודור הסתירה לכאורה את זהותו האמיתית של אחד משחקניה, בשם ביירון דויד קסטיו סגורה. אם יימצא שאקוודור הציגה שחקן לא כשיר, עונש עשוי לחכות.

פיפ»א פתחה בחקירה של ההאשמות הללו ואמרה כי פיפ»א החליטה לפתוח בהליכים משמעתיים בנוגע לפסילה אפשרית של ביירון דויד קסטיו סגורה ביחס למשחקים שהוזכרו לעיל.

🕗לוח הזמנים של קטאר – אקוודור

המשחק הזה יחל בשעה 17:00 שעון החוף המזרחי של ארה»ב (שעון מרכז אירופה). הוא משוחק באצטדיון אל בית באל ח’ור, קטאר. המקום יכול להכיל 60,000 איש.

📺הערוץ המשדר את קטאר – אקוודור

קטאר

2Sports2 הבטיחה שתהיה לה גישה בלתי מוגבלת לשידור אירועי קטאר נגד אקוודור בשידור חי מקטאר. אם יש לך מנוי לטלוויזיה בכבלים ואתה מתגורר במדינה, אתה יכול לצפות במשחק בטלוויזיה שלך ולעקוב אחר הפעולה. בערוץ זה תוכלו לצפות בכל משחקי קטאר המתקיימים. יהיו להם גם את הרגעים הטובים ביותר של המונדיאל ואת החדשות האחרונות.

אקוודור

Direct TV תשדר את המשחק באקוודור עבור אוהדי כדורגל. תצטרך להירשם כמנוי תמורת $74.99 לחודש כדי לראות את האירוע שם. טלוויזיה ישירה תציע לך יותר מ -160 ערוצים מרגשים. ערוצים אלה כוללים ספורט, בידור, חדשות עולם ועוד רבים אחרים. תקבל גם התקנת ניסיון בחינם עם המנוי. לכן, הירשמו לערוץ והתחילו לצפות בטורניר בשידור חי.

🟢צפו בקטאר – אקוודור בשידור חי וב-LIVE אונליין

בארצות הברית ניתן לראות את קטאר נגד אקוודור בפוקס ספורטס. הם ישדרו את כל המשחקים. נדרש מנוי Fubo כדי לצפות בתחרות בזמן אמת. התשלום החודשי של פובו יהיה $64.99. הצופים יכולים לצפות בשידור החי של המשחק ב-Sling, שהמנוי שלו עולה 35 דולר לחודש. 

המשחק ישודר בטלוויזיה על ידי ה-BBC בבריטניה. BBC IPlayer תומך כעת בסטרימינג בשידור חי. באתר SBS, האוסטרלים יוכלו לצפות במשחק של קטאר מול אקוודור. בקנדה, התחרות תשודר ב-TSN וב-RDS.

המשחק בין קטאר לאקוודור יהיה אחד המשחקים המתוחים ביותר בשלב הבתים. קטאר תנסה להישאר בלתי מנוצחת במולדתה.

⏳דקה אחר דקה

🔻🔻🔻🔻🔻⚽🔻🔻🔻🔻🔻

🔻⚽ ⚽🔻

MIRA POR SI TE LO PERDISTE🔻

Argentina vs Francia Partido Completo: Descargar La Final en VIVO Online

El partido completo de lo que fue la final de Argentina vs Francia se puede encontrar en diferentes lugares de INTERNET, este se puede...

Las 10 ligas de fútbol más vistas del mundo

Bienvenido a nuestra guía completa sobre las 10 ligas de fútbol más vistas del mundo. Como entusiastas apasionados del fútbol, ​​entendemos la emoción y el...

Wallpaper o Fondos de Pantalla de la Seleccion Argentina Campeona del Mundo

¡Bienvenido nuevamente al sitio www.mundialdeqatar.net, donde ahora te llevamos al mundo de los fondos de pantalla o wallpapers que en este caso te traemos...