ארגנטינה נגד ערב הסעודית, לוח זמנים, ערוץ, צפייה ישירה, דקה אחר דקה

נבחרת ארגנטינה בכדורגל תחל את קמפיין מונדיאל 2022 נגד ערב הסעודית ב-22 בנובמבר בסיבוב הראשון של שלב הבתים.

⚽ארגנטינה נגד ערב הסעודית

ארגנטינה מגיעה למשחק הראשון של מונדיאל קטאר 2022 עם מוטיבציה רבה. המשחק הזה ייערך ב-22 בנובמבר באצטדיון האייקוני. נוכל לראות את המשחק הזה בארגנטינה בשידור חי ב-TYC SPORT וב-TV Publica. בעוד ספרד תראה את הפגישה דרך TVE ו-Teledeporte

לאחר ההגרלה שהתקיימה בתחילת אפריל, ארגנטינה נתקעה בבית ג’ של מונדיאל 2022. בנוסף לסעודיה, היריבה של הבכורה, יש את נבחרות מקסיקו ופולין, נבחרות ששואפות גם להעפיל לשלב הבא של הטורניר.

נבחרת ארגנטינה מגיעה מזכייה בפיינליסימה מול איטליה ואחרי משחק ידידות אפי בו ניצחה 5-0 עם כל השערים של מסי.

לנבחרת ארגנטינה הידועה כסקאלונטה כרגע אין משחק ידידות רשמי אך צפוי שתפגוש את ברזיל במשחק שנדחה במוקדמות.

ערב הסעודית תערוך סדרת משחקי ידידות בין ה-17 ל-27 בספטמבר, יתקיים שלב תקופת ההכנה של נבחרת סעודיה למונדיאל, בו תשחק נבחרת סעודיה שני משחקים, ראשון מול נבחרת אקוודור ב-23 בספטמבר באצטדיון «נויבה קונדומינה», בעוד שהמשחק השני יהיה מול נבחרת ארצות הברית ב-27 באותו חודש.

הירוקים הסעודים יסיימו את הכנתם למונדיאל קטאר 2022 בשלב השלישי בנובמבר הקרוב בעיר אבו דאבי באמירות, שם ישחקו שני משחקי ידידות, הראשון שבהם יהיה מול איסלנד ב-6 בנובמבר, לאחר 4 ימים. פוגש את פנמה, למרות שזה יהיה משחק הידידות האחרון לפני מונדיאל קטאר 2022 מול קרואטיה ב-16 באותו חודש בבירת סעודיה, ריאד.

🕖לוח זמנים ארגנטינה נגד ערב הסעודית

נוכל לראות את המשחק בין ארגנטינה לסעודיה ב-7 בבוקר, זה הזמן של כל ארגנטינה.

בסעודיה שעת המשחק תהיה בשעה 13:00.

📺 ערוץ המשדר את ארגנטינה נגד סעודיה

בסעודיה נוכל לראות את המשחק בערוצים של קבוצת beIN Sports קטאר, שהיא המפעילה הבלעדית של מונדיאל 2022. בנוסף לשידור הלוויין, הרשת הקטארית מאפשרת לעוקביה לצפות באירועים המשודרים ב- המסכים הדיגיטליים שלהם על ידי הרשמה לשירות beIN Connect.

בארגנטינה אנחנו יכולים לראות את זה בשידור חי ב-TYC SPORT ובטלוויזיה ישירה ציבורית.

בשאר העולם, המשחק בין ארגנטינה נגד סעודיה משודר בערוצים הללו.

🟢צפו בארגנטינה נגד ערב הסעודית בשידור חי באינטרנט

ניתן לראות משחקים אלו באופן מקוון דרך פלטפורמות האינטרנט השונות של TYC Sport והטלוויזיה הציבורית. בערב נוכל לראות את זה דרך beIN Connetc שאם נהיה מנויים נוכל לראות את זה באינטרנט.

⏳דקה אחר דקה

🔻🔻🔻🔻🔻⚽🔻🔻🔻🔻🔻

🔻⚽ ⚽🔻

MIRA POR SI TE LO PERDISTE🔻

Argentina vs Francia Partido Completo: Descargar La Final en VIVO Online

El partido completo de lo que fue la final de Argentina vs Francia se puede encontrar en diferentes lugares de INTERNET, este se puede...

Las 10 ligas de fútbol más vistas del mundo

Bienvenido a nuestra guía completa sobre las 10 ligas de fútbol más vistas del mundo. Como entusiastas apasionados del fútbol, ​​entendemos la emoción y el...